Jeśli chodzi o reklamę, mamy tendencję do myślenia o reklamach telewizyjnych, jingle radiowe i znaki billboardowe. Ale jest kilka bardziej niejasne rodzaje reklamy, że może nie zdawali sobie sprawy, że istnieją.

 

Advergame jest gra stworzona w celu reklamy produktu lub usługi. Ten rodzaj treści jest popularny wśród reklamodawców, którzy mogą korzystać z wirusowej natury gier i sposób, że użytkownicy wchodzą w interakcje z nimi. Pozwalają one na wykorzystanie wielu nośników treści, takich jak obrazy i tekst, oprócz tradycyjnego audio i wideo.

 

Inną formą marketingu jest mikro-content. Podczas gdy mikrotreści mogą być używane w połączeniu z innymi formami mediów, jest to również samodzielna koncepcja, która obejmuje posty w mediach społecznościowych i wpisy na blogu, a także kampanie SMS. Micro-content polega na zwięzłości i czasie, aby zmaksymalizować swój wpływ.

 

Niektórzy ludzie mogą być zaskoczeni, aby dowiedzieć się, że naklejki zderzak są uważane za rodzaj nośnika reklamy, ale są one popularne wśród niektórych firm, które chcą coś zostawić po ich prezentacji lub wydarzenia zakończyła. Naklejki na zderzaki są zazwyczaj drukowane na samoprzylepnym winylu, dzięki czemu mogą być usunięte przez właściciela, gdy przekroczą swoją użyteczność, nie powodując uszkodzenia powierzchni, na której zostały naklejone. Więcej na writtedly.pl