Działania w sieci to obecnie najpotężniejsze narzędzie w walce o pozyskiwanie klientów. Konkurencja na rynku jest ogromna w każdej branży. Aby zdobyć klientów, którzy skorzystają z naszych usług, czy produktów trzeba dać o sobie znać. Jednym ze sposobów jest prowadzenie Fanpage. Co to właściwie jest i jakie daje korzyści?
Czym jest Fanpage?
Fanpage to specjalny rodzaj strony, którą tworzy się na popularnym serwisie społecznościowym, jakim jest Facebook. Może go założyć każdy użytkownik Facebooka i zarządzać swobodnie jego treścią. Na Fanpage najczęściej decydują się różnego rodzaju firmy i przedsiębiorstwa w celu prowadzenia działań marketingowych. Udostępniają tam informacje o działalności, promocjach lub nadchodzących wydarzeniach. Treści najczęściej publikowane są w formie postów, czyli krótkich tekstów (czasem z dodatkiem zdjęć). Fanpage to również narzędzie wykorzystywane przez celebrytów i blogerów do kontaktu ze swoimi fanami.
Dlaczego warto prowadzić Fanpage?
Największe korzyści prowadzenie Fanpage to oczywiście działania marketingowe i promowanie marki. Firma publikująca regularnie treści buduje świadomość marki i pozytywny wizerunek. Na stronie można informować potencjalnych klientów o nadchodzących promocjach, dzięki czemu zachęca się ich tym do zakupu. To oczywiście przekłada się na generowanie większych zysków. Ze względu na popularność portali społecznościowych jest to doskonały sposób na uzyskanie dużych zasięgów i dotarcie do większej liczby odbiorców.