Wnętrza 3D to najodpowiedniejsza metoda na pokazanie ewentualnym nabywcom własnej przestrzeni usługowej, nieruchomości lub biura, jakie chcą np. wynająć. Dla dużej ilości nabywców możliwość do sprawdzenia konkretnego domu przed skorzystaniem z danej propozycji jest bardzo ważna, natomiast my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, pomożemy im podjąć dobrą dla nas decyzję. Czym więc są wirtualne spacery oraz wnętrza 3D? Jak można wykorzystać taką wizualizację w biznesie oraz czy winno się to robić?
Wirtualne wycieczki – dla kogo?
Dla każdego, kto pragnie ograniczać swoją drogę do klienta. Przedstawienie wnętrza to kierunek, jaki niezwykle wzmacnia nas wizerunkowo. Niewątpliwie pierwsze, z czym kojarzy się wirtualny przemysł to tzw. B2C lub biznes dedykowany dla użytkownika indywidualnego. Spacery 3D mogą być natomiast plusem dla np. specjalizacji prawniczej – kancelaria prezentująca własne biuro pokazuje transparentność, odwagę – jest wiarygodna. Nasza świadomość funkcjonuje tak, iż to co “znamy” uznajemy za pewne oraz bezpieczne. Więc przejście wirtualnego spaceru oswaja nas z określonym miejscem.
Wirtualne spacery 3D dźwignią marketingu
Wirtualne spacery 3D pomogą Ci pokazać Twoją inwestycję w jak najlepszym świetle. Wizualizacja budynku zabierze Twoich nabywców w nierzeczywisty świat, jaki już za parę miesięcy stanie się realnością. Dzięki profesjonalnej aplikacji możesz zrealizować swoje interakcyjne portfolio, jakie z przeznaczeniem przedstawisz na wielkim monitorze, laptopie czy tablecie, natomiast choćby smartfonie. Pozwoli Ci to rozpocząć sprzedaż, zanim poniesiesz wydatki połączone z budową.
Jak wyglądają wirtualne spacery 3D?
Wirtualny spacer w Google Moja Firma to związane ze sobą zdjęcia, jakie tworzą dokładne powielenie naszego biura. Możemy w nim rozglądać się po otoczeniu oraz iść do innych miejsc nieruchomości, w jakiej zdalnie przebywamy. Wirtualny spacer to więc szansa odwiedzenia danych wnętrz budynku oraz swobodnego przemieszczania w jego granicach. Wirtualne spacery można umieszczać obok fotografii w wizytówce Google Moja Firma.