Czym są mikro treści? Mówiąc najprościej, są to niewielkie porcje informacji, które mogą być łatwo przyswojone przez odbiorców. Jest to słowo, którego używamy do opisania małych postów, które widzisz w mediach społecznościowych, takich jak tweety i aktualizacje statusu na Facebooku. Termin ten odnosi się również do treści, które są zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych.

Aby ułatwić sieciom społecznościowym i wyszukiwarkom indeksowanie Twoich treści, wiele osób przyjęło podejście “mniej znaczy więcej” w blogowaniu. Może to być ważna strategia, jeśli chcesz poprawić swoje rankingi wyszukiwania, ale może również pomóc czytelnikom szybko znaleźć odpowiedzi, których potrzebują bez konieczności czytania długiego wpisu na blogu. Krótsza treść na stronach z mikrotreścią oznacza, że czytelnicy są narażeni na mniejsze zaangażowanie, zanim zdecydują, czy chcą zainwestować czas w dalsze czytanie.

Zobacz więcej na gadges.pl