Skuteczność ulotek jako reklamy zależy od celu Twoich ulotek. Jeśli chcesz, aby ludzie przychodzą do wydarzenia, a następnie za pomocą ulotek jest doskonałym sposobem, aby to zrobić. Ulotki mogą być dystrybuowane w lokalnych firmach, szkołach i centrach społecznych. Można je również przyczepić do drzwi samochodu i umieścić na przedniej szybie. Ulotki są tanie, łatwe i skuteczne sposoby informowania ludzi o nadchodzących wydarzeniach. Jeśli oferujesz darmowe wydarzenie, takie jak seans filmowy lub koncert, będzie to bardziej skuteczne, jeśli rozdasz ulotki z wyprzedzeniem. Ponadto, rozdając ulotki z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, dajesz ludziom więcej czasu na zaplanowanie wydarzenia.

Jeśli używasz ulotek jako część strategii reklamowej firmy, nie będą one tak skuteczne. Ulotki umieszczone w skrzynkach pocztowych lub na samochodach najprawdopodobniej po prostu kończy się w koszu bez czytania. Jedyny czas, że ulotki działają dobrze dla reklamy jest, gdy są one umieszczone na zewnątrz sklepu lub firmy, która ma już ustaloną bazę klientów. Firmy takie jak restauracje, bary i sklepy detaliczne mają klientów przychodzących regularnie, którzy mogą przejrzeć ulotkę dla nowych informacji lub specjalności. Plus, firmy, które otrzymują swoje produkty z innych firm będzie często umieścić ulotki z tych innych firm wewnątrz ich okien lub na stołach.

Więcej na: adverther.pl